ציוד פיצריה בסיסי שכל פיצריה צריכה

ציוד פיצריה בסיסי שכל פיצריה צריכה

למרות שהקמת פיצריה אינה פשוטה כמו פתיחת מסעדה, חברת אספקת מסעדות מבוססת היטב יכולה לעזור לך לבנות עסק ולהשיג ציוד לפיצריה. חנויות אלה מתמחות בכלי בישול מקצועיים, רהיטים וכלי שולחן לכל פעילות בגודל. הנה חלק מהציוד החשוב ביותר שתצטרך. מאמר זה יספק לך את הפרטים. ‏ מאמר זה יעניק לך כמה עצות וטריקים כיצד להפיק את המירב מהשקעתך. ‏

כל פיצריה צריכה שולחנות הכנה. יש להם קשקשים מובנים ומעקות קירור סביב החלק העליון והתחתון. הציוד הזה נייח, מקל על ניקוי המדחס והמזון שלמטה. לפיצה הכי אותנטית, תרצו להשקיע בשולחנות הכנה איכותיים. הם יכולים לשמור על הטמפרטורה של האוכל שלך ב -38 מעלות פרנהייט. זה עושה אותם קלים לניקוי.

חשוב לבחור במיקסר הבצק הנכון. מערבל שיכול להחזיק 60 ליטרים של בצק יספיק לפיצריה טיפוסית. למרות שהמערבל הספירלי מעולה לערבוב בצק, הוא לא נועד לשימוש עם כל ציוד אחר. היא יעילה יותר ממסיבה מסורתית ותעשה את חייך קלים יותר. המערבל יכול להיות מצויד עם מוקד מצורף, כך שאתה יכול במהירות להוסיף רטבים או מרכיבים אחרים ללא צורך לעצור ולהציב מחדש.

בחירת התנור הנכון חיונית להצלחת הפיצריה שלך. תנור טוב ישמור על טמפרטורות עקביות ויימנע מבזבוז מזון. תצטרך גם שטח אחסון מתאים. בחר תנור שהוא גדול מספיק כדי להחזיק את הכסף שלך. חשוב לבחור את הגודל והסגנון המתאימים לפיצריה שלך. לא משנה כמה גדולה הפיצריה שלך, חשוב לבחור את הציוד הנכון.

ההצלחה של העסק שלך תלויה בתנור הטוב ביותר. זה יעזור לך להפוך את הפיצה הטובה ביותר לאפשרית. ניתן גם לחסוך כסף על ידי שימוש בתנור פיצה כדי לבשל מזון בטמפרטורה נמוכה יותר. התנור הנכון הוא חיוני, לא משנה כמה קטן או גדול הפיצריה שלך היא. תנור נגדי או תנור חשמלי סטטי הן אפשרויות נהדרות. שניהם יגבירו את איכות הפיצה שלך.

כדאי גם לרכוש תנור פיצה שמסוגל להתמודד עם כמויות גדולות של מזון. אתה צריך גם לשקול כמה זמן אתה מוכן להשקיע בניקוי התנור. מערבל ספירלה הוא הטוב ביותר לפיצות קטנות יותר. מערבל כוכבי לכת הוא טוב יותר אם יש לך אחד גדול יותר. תנור פיצה באיכות גבוהה הוא המפתח לפיצריה מוצלחת. הבצק חשוב, אבל התנור יכול להפוך את הקרום שלך למושך יותר ולשרת טוב יותר את הלקוחות שלך.

לבסוף, אתה צריך להשקיע במיקסר מצוין. למיקסר הפלנטרי יש שני חלקים נפרדים: קערה גדולה למרכיבים ומסיק קרס בצק שיתפוס את הבצק וייצור אותו לכדור חלק. מערבל כוכבי הוא אופציה נהדרת לפיצות שמוכרות פיצות במאות. מערבל פלנטרי גדול הוא גם אידיאלי למסעדות גדולות יותר עם מקומות ישיבה. תערובת פלנטרית של 60 ליטרים מספיקה לרוב הפעולות היומיות.

תנור מסוע הוא ציוד הכנת הפיצה היעיל ביותר. הוא מבשל פיצות מהר יותר מאשר תנור מסורתי והוא פתרון קירור יעיל לפיצות בקנה מידה גדול. הם זמינים בגדלים שונים ועולים בין 2,400 $6,000 $, תלוי במספר התוספות וכמה אתה תהיה משרת. מלבד המסוע, תצטרך לרכוש שולחן הכנה ומסוע.

מחבת היא ציוד חיוני לפיצות. תפקודו הרב-תכליתי מאפשר לו לשמור על כדורי בשר חמים ושאר פריטי פיצה חמים. מחבת היא השקעה נהדרת לפיצריה שלך. עלות הציוד הזה תלויה בתקציב התפעול שלך. עם זאת, זה יכול להיות השקעה יקרה לפיצריה שלך. אם אתה מחפש מטגן מסחרי, תצטרך למצוא אחד שעונה על הצרכים שלך.

פיצריה צריכה תנור פיצה. תצטרך תנור מסחרי כדי לשמור על הפיצות שלך טריות. מקפיא נגדי לא מספיק לפיצות עמוסות. ציוד מיוחד נדרש כדי לטפל בכמויות גדולות של מזון מטוגן. מקפיא נגדי לא יספיק. מודל הרצפה מיועד לדרישות גדולות יותר ולמקרר יש דלפק וניתן להזיז אותו בקלות כדי להכיל מספר טבחים.

(Visited 64 times, 1 visits today)
Comments are closed.