טיפים לסופרמרקט היכולים לעזור לך לחסוך כסף

טיפים לסופרמרקט היכולים לעזור לך לחסוך כסף

טיפים לסופרמרקט נמצאים בכל מקום. זה מדהים שיש כל כך הרבה דרכים לחסוך כסף בזמן קניות בסופרמרקטים האהובים עליך. אם רק היינו יודעים טיפים סופר סופרמרקט אלה, היינו יכולים לחסוך כל כך הרבה על המצרכים שאנחנו קונים. מרכולים הם אחד המקומות הטובים ביותר לקניות, במיוחד כשאתה רעב! הנה כמה טיפים למציאת העסקאות הטובות ביותר באזור שלך.

בעוד טיפים בסופרמרקט הם לא תמיד אותו הדבר עבור כולם, יש דבר אחד עקבי: כולנו צריכים פחות קניות. רשימות קניות בסופרמרקט יכולות להיות מגוונות. יש חנויות מכולת שמוכרות רק שימורים וארוזים. חנויות מכולת אחרות מוכרות אוכל טרי וקפוא. יש גם שווקי-על שמוכרים רק סוגים מסוימים של מצרכים.

יש עצות רבות בסופרמרקט שיעזרו לך לבצע רכישות דחפים. ישנם מאמרים רבים העוסקים בטיפים לסופרמרקט לקניית דחפים וביתרונות שבקניית דחפים ”מחוץ לטווח הראייה”. טיפים אלה למכולת יעזרו לך לחסוך כסף על מצרכים ויודיעו לך מאילו מזונות להימנע. ‏

האם יש טריקים בסופרמרקט שיכולים לעזור לך לחסוך כסף גם כשאתה קונה תוצרת? כן, יש כאלה. אם תקחו את הזמן, תראו שרבים מהטיפים האלה בסופרמרקט יכולים להיות מיושמים גם בתקציב המצרכים המשפחתי שלכם. המפתח האמיתי לכל דיאטה בריאה הוא לאכול אוכל אמיתי, שלם… ירקות, פירות, בשר רזה ודגנים שלמים.

אם אתה רוצה באמת לחסוך כסף, אתה לא רק ”לגנוב” מה הוא במעברי הסופרמרקט. במקום זאת, אתה תבשל ארוחות עם התוצרת מרשימת המכולת שלך ותייצר מדפים. אתה לא צריך לזכור מה יש לך במטבח, מה לא היה לך בשבוע שעבר או מה אתה הולך לבשל לארוחת ערב. בקר בספרייה שלך או במרכז הקהילתי. פתח את ספרי הבריאות הציבוריים שלך או בקר בשוק האיכרים הקרוב ביותר. לעתים קרובות תמצא תוצרת טרייה, שבהחלט תעלה פחות מהתוצרת בסופרמרקט שלך.

אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי הוספת מרכיבים לרשימת הקניות במכולת שלך בלוקים. לדוגמה, במקום לקנות 12 פחיות מרק, אספו שלוש או ארבע פחיות מרק. ניתן להוסיף את המרכיבים האלה לרשימת המכולת שלך בבלוקים, כך שיהיה לך מספיק כדי להכין ארוחה שלמה לכל משפחתך. אם אתה צריך להחליף חמאה בשמן צמחי, אז להפחית את תכולת השומן או להחליף אותו בשמן זית אם זה מה שאתה משמש מדי. זוהי שיטה מצוינת להפחתת עלויות המכולת שלך, שכן אתה צריך רק את ”המרכיב”.

כרטיס מזונות שלם הוא דרך נוספת לחסוך כסף על קניות בסופרמרקט. הרבה אנשים נוטים להתרחק מלקנות את כל המזון כי הם מאמינים שמוצרים כאלה הם יקרים. זה לא נכון. כרטיס מתנת מכולת יכול לשמש לתשלום בקופה בבית שלך. אתה גם מקבל הנחה (אותו אחד שהיית מקבל אם היית קונה אותו פריט בחנות מכולת אחרת).

אתה לא צריך לקנות באותה שעה כל יום כדי לחסוך כסף. ישנן דרכים רבות לחסוך כסף בקניות בצורה חכמה יותר. אם אתה עושה בסופו של דבר קניות, חשוב לוודא שאתה קונה פריטים בכמויות גדולות. קניות בכמויות גדולות יחסכו לכם כסף בטווח הארוך, כך שאם תוכלו לעשות זאת במהלך השבוע (שזה בדרך כלל הזמן הטוב ביותר), עשו זאת. כך תוכל להשתמש בהנחות שמגיעות עם רכישות גדולות.

לפרטים נוספים על סופרמרקטים, הקליקו כאן: סופר משלוח

(Visited 74 times, 1 visits today)
Comments are closed.