המדריך היחיד שתצטרך כדי להכין טונה מעושנת מדהימה לאירועים

המדריך היחיד שתצטרך כדי להכין טונה מעושנת מדהימה לאירועים

דגים מעושנים צריכים להיות מבושלים בטמפרטורה מסוימת. הטמפרטורה האידיאלית היא בסביבות 140 מעלות. הטונה צריכה להיות גם מקושקשת, מה שמצביע על כך שהיא מבושלת. ניתן להשתמש במדחום בשר כדי לוודא שהטמפרטורה נכונה. ברגע שהדגים מגיעים לטמפרטורה זו, הם מוכנים להגשה. אתה יכול להתייעץ עם מדריך איך לעשן דגים אם אתה לא בטוח.

ישנן דרכים רבות להכין טונה מעושנת. אתה יכול להגיש אותו עם לוואש, לרדונים או כריך. כדי להפוך אותו לטעים יותר, ניתן להוסיף תבלינים כגון אבקת שום וטובסקו. ניתן להשרות את הטונה בין לילה או אפילו יום אחד מראש. המלח ייתן לדג המעושן טעם עדין שישלים את הבישול הסופי שלו.

להכין את המלח, לערבב מים ומלח יחד ולהוסיף אותו לטונה. ודא הטונה שקועה במלואה במלח. שים את הטונה בצלחת רדודה גדולה או בקערה רדודה. ברגע שהטונה שוקעת, אפשר לחתוך אותה ל-16 חתיכות. אז, לקרר אותו. לתוצאות הטובות ביותר, הטונה צריכה להיות יבשה לחלוטין. כדי להכין סלמון מעושן, אתה צריך להשתמש באוטם ואקום.

אתה יכול להוסיף טעם נוסף למרינדה כדי לעשות את זה יותר טעים. כדי להכין את הטונה המעושנת, אתה צריך להניח את הרצועות על הגרגרים ולעשן אותן עד שהן מגיעות לטמפרטורה של 140 מעלות. להגיש את הדג עם קרקרים ואז להסיר אותו מהמעשן. כדי להכין את הרוטב, ניתן להשתמש ביומן כדי להגדיל את תפוקת העשן. רק תוודא שהטמפרטורה היא לפחות 190 מעלות.

מלח יבש הוא השיטה הטובה ביותר לעשן טונה. השיטה הזו דורשת הרבה יותר מלח ולימון, אבל זו עדיין הדרך הטובה ביותר לעשן דגים. זה נמוך יותר בשומן, ויהיה קשה יותר כי בשר בקר אדום מעושן. הלימון ישפר את הטעם של הסלמון המעושן. אפשר לעשן אותו יום לפני או ביום שהוא מבושל.

מחבתות מסולסלות נדרשות לעישון טונה. מחבתות רימה ימנעו דליפות. חשוב להשתמש במחבת מקושטת כדי למנוע שפכים. תצטרך למצוא את הטונה המעושנת שאתה אוהב. כדי לשמור על המרכיבים יחד בזמן שהטונה במי המלח, מחבת מסולפת יכולה לעזור. תצטרך פחם או גז כדי להכין טונה מעושנת. תלוי כמה אתה מעשן, אתה יכול גם להחליף עץ תפוח או עץ דובדבן.

טיפ טוב להכנת טונה מעושנת הוא לנקות את הטונה ולספוג אותה במלח. ואז לשפשף את הדגים עם רוטב סויה, הפריה חוץ גופית וחמאה. אם אתה לא בטוח בכישורים שלך, אתה תמיד יכול לבקש עזרה ממקצוען. אמנם אתה מעדיף להכין מלחת משלך, אבל אתה יכול גם לקנות מרינדות או תבלינים. ואז, אתה מוכן לבשל טונה מעושנת.

גריל שהוא בין 180-190 מעלות צלזיוס וחם מספיק כדי לעשן טונה במהירות ובעדינות הוא הטוב ביותר. ברגע שהטונה מבושלת, ניתן להגיש אותה לצד שבבי טורטייה, חלפנוס ופיקו דה גאלו. מטבל הטונה המעושן הוא מרצה קהל שיגרום לך לרצות לחזור למסעדה לעוד. ואם אתה מחפש מסעדה, אל תשכח להזמין אותה ב ”סקונר”.

לעשן טונה גדולה, לחמם את המעשן שלך ל-200 מעלות. כדי לנטר את טמפרטורת הטונה, עדיף להשתמש במדחום. שים את סטייקים טונה ישירות על הגריל. אם אתם מכינים טונה שלמה, הקפידו להפיץ שכבה דקה של שמן זית על הבשר. אם אתה מכין כריך טונה, אתה יכול אפילו לעטוף את הכריך בחתיכת לחם לפני שאתה שם אותו על הגריל.

הטונה המעושנת הטובה ביותר צריכה להיות מקושקשת ויש לה צבע זוגי. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות בין 140 ל-140 מעלות. יש לבדוק אם הסטייק מקושקש ועקבי. סגור את מכסה המנוע, ותן לו לנוח 30 דקות אם סטייקים הטונה עדיין לא מבושלים. בדוק את זה לתרומה. אם הוא הגיע לטמפרטורה הנכונה, צריך להיות לו קרום קל.

(Visited 166 times, 1 visits today)
Comments are closed.