איזה פח אשפה מתאים לשירותים?

איזה פח אשפה מתאים לשירותים?

רכישת אשפה לשירותים היא משימה קלה כשיש שירותים. פחי אשפה עמידים אלה זמינים בגדלים, צורות או עיצובים רבים. הם באים בשלוש צורות: משולש, קובייה ועגול. ניתן להתאים רבים מהם לפינות. פחים אלה הם בדרך כלל עמידים לטביעות אצבע, ולחלקם יש אפילו דלי פנימי שניתן להסיר כדי להקל על תהליך הריקון.

פחי פלדת אל-חלד הם העמידים ביותר, והם תוספת גדולה לאסלה. . הדגם הזה מגיע עם כיסוי מכסה. פחים היגייניים הם לא כמו פחים אחרים. הם לא צריכים להיות צבועים או מצופים כדי לשמור אותם טריים. במקום זאת, הם עשויים מפלסטיק עמיד שמתנגד לכתמים וקורוזיה.

פחי פלדת אל-חלד הם אופציה פופולרית לשירותים המכילים ביוטנקים. הפחים האלה בדרך כלל בעלי קיבולת של 20 ל 'בנוסף לזה, הם זמינים עם סגנונות מכסה שונים. ניתן גם לקבל פחים היגייניים קטנים יותר המתאימים רק למגבות נייר ידניות. אשפה גדולה יותר יכולה להיות מתאימה יותר אם יש לך הרבה מבקרים או מקום גדול.

ישנם סוגים רבים של אשפה זמינה בשוק. אתה יכול לבחור מפלדת אל-חלד או מפחי פלסטיק. פח אשפה כללי מתאים לשירותים שאין להם ביוטנק. אלה יקרים יותר מפח האשפה הבסיסי, אבל הם עדיין מאוד פונקציונליים עבור רוב העסקים. הם צריכים להיות ממוקמים בכל חדר אמבטיה, כך שכל אחד יכול למצוא מקום להיפטר הפסולת שלהם.

בחירת פחים לשירותים היא משימה קלה. האפשרות הפשוטה ביותר היא להשתמש בפח אשפה מנייר. אם המכולה קטנה, היא תתאים בפינת חדר האמבטיה. גדול יותר יכול להיכנס לשני חדרי אמבטיה. קטן יכול להיכנס לארון בגודל סטנדרטי. כיסוי נדרש לפח קטן. סל פסולת פלדת אל חלד זמין אם אתה צריך אשפה גדולה יותר.

אם אתה קונה אשפה לשירותים, ודא לבחור פלדת אל-חלד עבור הביוטנק. סל פסולת כזה יתאים לאסלה שיש בה ביוטאנק, ויתאים לפח קטן יותר שאין בו ביוטאנק. הוא אמור להתאים גם לגודל הסטנדרטי של רוב המכלים התברואתיים הסטנדרטיים. ברגע שאתה קונה אשפה לשירותים שלך, לא יהיה צורך לקנות עוד!

אשפה לשירותים יכולה לשמש בכל סביבה, מסחרית או פרטית. זוהי דרך נהדרת למנוע בעיות אינסטלציה. חומרים לא פתורים עלולים להיתקע בצינורות ולגרום לבעיות רציניות בצנרת. כדי שיהיה קל לרוקן ולנקות את הפחים, יש להניח אותם מחוץ למחיצות. הם גם נהדרים להלחנה. הקומפוסט שייווצר יסייע להפחית את כמות הפסולת בשירותים ולהפוך אותה לבריאה יותר עבור תושבי הבית.

האשפה הטובה ביותר לשירותים היא פלדת אל-חלד עם ביוטנק. זה צריך להיות עשוי מפלדת אל חלד ולהמקם מחוץ למחיצת האסלה. לחלופין, אתה יכול לרכוש פח פלדת אל-חלד לאסלה שיש לה קיבולת של 20 ליטר. גודל הפח תלוי בגודל המקום. בפרסומת, הפחים התברואתיים צריכים להיות ממוקמים ליד הכניסה.

זה לא משנה אם יש לך ביוטק, אבל חשוב שתשתמש בפח כדי לנקות את השירותים שלך. זה ימנע ריח לא נעים. זה ישאיר את האוויר בחדר האמבטיה נקי, ויאפשר למשתמשים לנשום בלי לנשום אדים מזיקים. האשפה הטובה ביותר לשירותים עשויה מפלדת אל-חלד.

אשפה יכולה לשמש ליותר מסתם שירותים. הבעיה הנפוצה היא להוריד אוכל באסלה. זה מקובל בכמה מדינות. הפסולת שמורידים באסלה היא שפכים. לסביבות האלה יש רמות חומציות שונות, מה שהופך אותן ללא מתאימות לשימוש בביתך. המים החומציים מדי יהיו אם יש להם חומציות גבוהה. הצחנה של הכימיקלים עלולה לזהם את כל האזור.

(Visited 79 times, 1 visits today)
Comments are closed.