שוקולד מריר ואיכותי לאפייה במשקל

שוקולד מריר ואיכותי לאפייה במשקל

פולי הקקאו היא מה שגורם לשוקולד להיות מריר. הוא מופק מפולי הקקאו לאחר שהוא נטחן לאבקה. האיכות של שוקולד מסוג זה תשתנה מאוד, אז אם אתה רוצה להיות אותנטי למקום שממנו אתה בא, תנסה חנות מקומית ותמצא מריר באיכות טובה. צלי כהה הוא בחירה טובה יותר אם אתה מחפש שוקולד מריר יותר משוקולדים כהים. אלה ניתן למצוא בכל רחבי העולם.

הטעם המר של השוקולד הוא מאפיין נפוץ. שוקולד מריר הוא אחד הגבוהים ביותר בטעם כזה, אבל אפילו לא מריר כמו האיכות המרירה יותר של שוקולד חלב. זה נובע מהעובדה שבשוקולד חלב יש יותר סוכר. לכן, כאשר השוקולד מתוח אין בו כל כך הרבה מוצקי חלב, מה שהופך אותו למריר. בעוד שבשוקולד מריר, או אבקת קקאו, יש פחות מוצקי חלב ויותר חמאת קקאו. ההבדל באיכות הוא מה שמסביר את ההבדלים במחירים של שני הזנים.

שוקולד מריר יכול להיות יקר מאוד או זול מאוד תלוי איך הוא ארוז. מוצר שנרכש בכמויות גדולות בדרך כלל יקר יותר מאותו מוצר. אם אתה אוהב שוקולדים משובחים, ייתכן שלא תהיה מודאג מהמחיר. במקום זאת, אתה רק רוצה לדעת שאתה מקבל איכות טובה מריר ליעדי הירידה במשקל שלך. דבר אחד שצריך לחפש הוא אריזה – איכות היא לא הכל.

הוכח שאכילת כמות מסוימת של שוקולד מריר ביום יכולה להפחית את הרעב. זה אומר שאתה תאכל פחות אם המטרה שלך היא לרדת במשקל או למות. אתה יכול להגדיל את היכולת של הגוף שלך לשרוף קלוריות על ידי אכילת שוקולד איכותי. יתרון נוסף של צריכת שוקולד מריר הוא שזה מגביר את חילוף החומרים בגוף, מה שמביא לירידה מהירה יותר במשקל.

כמה מריר צריך להיות השוקולד שלך? התשובה היא מרה ככל שאתה יכול! עדיף לצרוך כמה שפחות דברים מרירים. יש כמה מוצרים נהדרים שם בחוץ שנמצאים בקצה התחתון של הספקטרום המר. אם אתה לא בטוח מה איכות לחפש, פשוט לקרוא את המרכיבים בחלק האחורי של המכל.

קקאו ברי אורגני, ננה טהורה, וננה טהורה הן שתי אבקות קקאו אפייה מעולות. המותגים האלה פופולריים מאוד בקרב אנשים רבים. רוב האופים לא ישתמשו בשום מותג אחר. ההבדל העיקרי בין שני המותגים האלה הוא המחיר. Nana Pure הוא קצת יותר זול אבל Cacao ברי אורגני הוא כנראה ערך טוב יותר כלל.

שוקולד מריר ואיכותי לאפייה במשקל יכול לשמש למגוון מתכוני אפייה. למעשה, יש אנשים שאוהבים לערבב אותו עם חמאת בוטנים כדי להכין שוקולד ”אגוז” משלהם. אתה יכול גם להשתמש בו כדי להחליף שוקולד רגיל או כדי להכין שוקולד חצי מתוק זה נהדר בממתקים ועוגות חטיף.

אם אתה מחפש קינוחי שוקולד בריאים יותר, ניתן להשתמש בשוקולד מריר כדי לאפות במשקל. שוקולד איכותי זה יכול לשמש לאפיית עוגה בטעם פאדג' קל או קינוח עם טעם עשיר ושוקולד כמו בראוני. הוא יכול לשמש גם כאלטרנטיבה לשוקולד לבן באפיית עוגיות או שפשופים.

שוקולדים כהים הם גדולים לאפייה וגם לעשות חלופות קפה חמות גדולות. אפשר לשתות את זה חם, כמו מטבל שוקו חם או כמו חטיף שוקולד חם. לשוקולד מריר יש טעם קפה חזק יותר כי הוא מכיל יותר מרכיבים מרירים. עם זאת, יש לו גם קפאין טבעי יותר מצורות אחרות של שוקולד. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה לא רגיל שיש טעם ”מריר” בקפה שלך.

אם אתה מעדיף את הטעמים המרים שלך פחות חזקים, אתה יכול לבחור בגרסאות קלות יותר. אתה עדיין תקבל את אותם היתרונות אבל בלי המרירות. הזנים המרים האהובים עליי הם שוקולד שוויצרי ומט שוויצרי. שניהם אפלים וקצת מרירים מפרובל. לשניהם יש גם טעם מאוד ברור ומורכב, עם רמזים של וניל, אגוזים, קרמל וקינמון.

שוקולד מריר ואיכותי לאפייה לפי משקל מציע יתרונות רבים. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה רוצה לשפר את האפייה שלך או להוסיף טוויסט ייחודי למשהו שאתה אופה. אפשר גם להכין משקאות חמים כגון קפוצ "ינו או קקאו עם כוס שוקולד מריר. לא משנה מה ההעדפה שלך, שווה לנסות.

(Visited 44 times, 1 visits today)
Comments are closed.