כיצד למצוא את הקפה הטוב ביותר

כיצד למצוא את הקפה הטוב ביותר

מקור הקפה אינו ידוע, אך קרוב לוודאי שהוא קשור לצמח קופה. עץ יער זה נמצא באזור האמזונס. האקלים אידיאלי לגידול צמחים אקזוטיים רבים. לאחר מכן מעובדים פולי הקפה הקלויים. התהליך הזה נמשך עד שיש לנו את המשקה שאנחנו אוהבים היום. צריך קודם לצלות את השעועית לפני שניתן לבשל אותה. זה הופך את המשקה לטעים ובריא.

אפשר למצוא מידע רב באינטרנט על היתרונות הבריאותיים של הקפה. פולי קפה באיכות גבוהה חיוניים למקסימום יתרונות בריאותיים. לדברי ד "ר בוב ארנוט, לשעבר כתב רפואי ראשי של חדשות אן-בי-סי, השעועית האיכותית ביותר מכילה את הרמה הגבוהה ביותר של פוליפנולים. ליתרונות מיטביים, לשתות קפה מאזורי גידול קפה בגובה רב כמו אתיופיה ופרו. אזור הוילה בקולומביה, בוליביה, או אתיופיה יעניק לכם את יתרונות בריאות הקפה הטובים ביותר.

פולי הקפה הטובים ביותר הם הטובים ביותר אם הם נצרכים בתוך שבועיים של צלייה. הימנע מקניית קפה שלא נאטם בוואקום. זה ישמר את הטריות של הקפה שלך. סביר להניח שהוא ישמור על הטעם והניחוח שלו. למרות שהקפה בריא, חשוב להגביל את כמות הסוכר והשמנת שאתם צורכים. הגבלת צריכת הקפאין שלך היא רעיון טוב אם יש לך קיבה רגישה. אתה יכול גם לגלוש באינטרנט כדי למצוא חלופות בריאות יותר.

קפה לא היה פופולרי בצפון אמריקה כפי שהיה באירופה. באמריקה הקולוניאלית, אנשים העדיפו משקאות אלכוהוליים. מלחמת העצמאות הביאה לעלייה בצריכת הקפה. מאחר שלא הייתה שום דרך לקנות תה או משקאות אלכוהוליים אחרים באותה תקופה, הסוחרים אספו את האספקה המוגבלת שלהם והעלו מחירים באופן דרמטי. מסיבת התה של בוסטון הובילה לעלייה במחיר התה ואמריקאים רבים בחרו לשתות קפה במקום. אז נאלצה ארצות ־ הברית להשעות זמנית את יבוא התה מבריטניה.

טיפים לקניית קפה באינטרנט:

אתה צריך לשים לב לטעם ולריח של הקפה שלך. הריח והטעם שלו ישתנו בהתאם למדינה שממנה הוא מגיע. הניחוח והטעם של השעועית יושפעו גם מהמרקם והצבע שלהם. לכן, אם אתה לא אוהב את הצבעים של השעועית, ללכת על אחד בצבע כהה. אם אתה לא אוהב את הצבע של הקפה, עדיף להימנע ממנו. להתמזג עם קפה אחר כדי להבין טוב יותר את ההבדלים.

שתיית קפה היא הרגל בריא, אך זו גם דרך טובה להתחיל את הבוקר. זו דרך נפוצה להשיג אנרגיה. אם אתה לא בטוח שזה מתאים לך, דבר עם הרופא שלך. אתה תהיה שמח שעשית! ברגע שאתה מחליט לשתות קפה, היתרונות שהוא מביא הם שלך.

ישנן שיטות רבות להבחין בין טעמי קפה שונים. כדי לקבוע איזה קפה הכי דומה לשני, אתה יכול להשתמש בגלגל טעם קפה. זה יאפשר לך לקבוע איזה קפה הוא הכי כמו אחר. למרות שזה יכול להיות קשה לקבוע איזה קפה הכי טוב, זה יעזור לך להבין טוב יותר איזה קפה אתה אוהב ואיזה לא. ניתן גם להשוות את אופן הכנת הקפה במדינות שונות.

במחקר שנערך לאחרונה גילו החוקרים שקפה קשור לסכנת תמותה נמוכה יותר. חוקרים מצאו כי שתייני קפה מתונים היו סיכוי גבוה יותר לעשן מאשר אלה ששותים קפה קל. הם גם מצאו כי שתייני קפה כבדים היו יותר סביר לצרוך קפה שהיה דל קפאין. המחקר נערך על יותר מ-18,000 איש. קשה לומר לאיזה כיוון הקפה הכי מועיל לך. אתה תמצא שלא כל הקפה טעם אותו הדבר.

מחקר אחד מצא שלאנשים ששותים קפה בקביעות היה סיכוי נמוך ב ־ 50 אחוז לפתח קרצינומה בכבד. זה אומר ששתייני קפה פחות סבירים משתייני קפה כדי לפתח סרטן בכבד. אומרים שאנשים עם פרקינסון מרוויחים גם מקפה. שתיית קפה עלולה לא רק להפחית את הסיכון לסרטן, אלא גם לשפר את מצב הרוח ואת הריכוז. הוא משפר את הקשב והריכוז המהווים גורמים חיוניים לסגנון חיים בריא. ניתן להשתמש בו גם למניעת חרדה ודיכאון.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://eastpresso.com/

(Visited 22 times, 1 visits today)
Comments are closed.