גז בישול: אילו דברים צריך לדעת לפני הזמנה

גז בישול: אילו דברים צריך לדעת לפני הזמנה

הבחירה הברורה בין גז טבעי וחשמל לבישול היא גז טבעי. גז טבעי נבחר כמועדף על ידי 73% מהמשיבים שאמרו שלמרות שהם השתמשו בשניהם, הוא לא ביצע גם כן. עם זאת, למשפחות רבות עדיין יש כמה בחירות לא ־ מעודדות בכל הנוגע לבישול. להרבה אנשים אין גישה לאספקת גז. אם אתה או משפחתך נמנים עם האנשים האלה, הנה כמה רעיונות כיצד לבשל באמצעות גז טבעי.

מועדון סיירה יכול להציע שיעורי בישול. מדי חודש מתקיימים בסניף המקומי שלך מפגשים אינפורמטיביים. לא משנה אם הבית שלך הוא חוטית, תוכל לבשל עם כל גז טבעי או מכשיר פרופן. אתם גם תלמדו כיצד השימוש באפשרויות הבישול השונות של הגז הטבעי תורם להשפעה הסביבתית של הבית שלכם. תלמדו גם על גריל חיצוני ותנורי מחנה כמו גם תנורים שיכולים לשמש לחימום מזון. ישנן דרכים רבות אחרות שבהן תוכל להפוך את ביתך ליעיל יותר.

דוד מים הוא עוד אפשרות מצוינת להשיג את הנוחות והקלות של בישול גז טבעי. אתה יכול לחסוך הרבה כסף על דלק על ידי התקנת דוד מים פרופן, גם אם הבית שלך הוא לא ליד כל מקורות גז טבעי. ניתן למצוא מחממי מים נטולי מכלים או נקודת שימוש, אשר מציעים גמישות גדולה יותר מאשר אלה עם מיכלים. אפשר לבחור את דוד המים המתאים ביותר לדרישות שלך. בנוסף, אתה יכול גם להתקין אותו בעצמך ללא צורך במקצוען. דגמים רבים הם זולים וניתן להתקין אותם בחדרים קטנים או לא מאווררים.

תן דעתך לטווחים חשמליים כאלטרנטיבה לתנורי גז. למי שמחפש לקצץ בעלויות מבלי לאבד יעילות במטבח, בישול חשמלי יכול להיות אפשרות נהדרת. אף שיש לו פחות כוח מדגמי גז או פרופן, הטווחים החשמליים עדיין יעילים מאוד, ומספקים בישול מדויק עם סכנות עשן ואש מינימליות. יש הרבה סגנונות ומודלים של טווחים חשמליים, מיחידות קטנות וניידות ועד גדולות ומרווחות יותר,

תנורי גז פרופן יכולים להיות דרך נהדרת להשיג בלון גז ביתי מבלי לאבד נוחות או מעשיות. החיסרון שלהם הוא שהם יכולים לשרוף מהר יותר מתנורים חשמליים. הם גם נוטים להיות יותר קשים לשימוש במקומות גדולים. פרופן הוא זול וקל להשגה. התנור החשמלי יכול לשמש גם לייצור כמעט את כל אותם הדברים כמו תנור שנורה מגז. דרום קליפורניה היא מקום פופולרי להשתמש תנורי גז פרופן, כמו שאין הרבה דלק צורך בחורף.

חימום בחלל יכול להיעשות גם בגז טבעי. הוא מציע יתרונות דומים לפרופן, אבל הוא הרבה יותר יציב ופחות יקר. פחות סביר שגז טבעי יתלקח, מה שהופך אותו לבטוח יותר לילדים ולחיות מחמד. עם תנור גז טבעי, אפשר לבשל ארוחות בריאות עד שלוש שעות רצופות ללא דאגה ללהבות.

ארצות הברית משתמשת בשני סוגי LPG עבור הדלק שלה. סוג אחד הוא LPGA (אספקת גז פרופן), והשני LPG (אספקת גז נוזלי). אספקת גז פרופן (LPGA) זמינה יותר מהאחרים, ושניהם זמינים גם לשימוש מסחרי. LPGA מבשלת במחיר נמוך יותר מגז פרופן. LPGA יכול לשמש לבישול ארוחות גדולות יותר. אספקת גז פרופן נפוצה יותר בבית, אך LPGA משמש לבישול על תנורים ניידים ומכשירי בישול אחרים.

בניינים חדשים יכולים להיות מקום טוב להתחיל אם אתה מחפש חלופה חסכונית לגז טבעי. לא משנה מה גיל הבית שלך, אתה עדיין יכול לקבל שירות גז טבעי. חשוב ליצור קשר עם מתקין מקצועי. יש להם ניסיון בעבודה עם פרויקטי שיפוץ ביתיים ויכולים לעשות את כל הסידורים כדי לקבל המטבח החדש שלך בעצמך. זה לא משנה אם יש לך קו גז טבעי קיים או שאתה רוצה לשים אחד בבנייה חדשה, לוודא שאתה דן באפשרויות שלך עם הקבלן שלך.

(Visited 13 times, 1 visits today)
Comments are closed.